Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Komancz1980 | użytkownik

imię i nazwiskoA.F adresAkranes zarejestrowany27.01.2009 @21:41:20 ostatnio na stronie24.08.2013 @16:49:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8549678
digarty59 komentarze622 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon + Sony + Toshiba

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Greg77    27.09.2009 @22:54:06
Klify Moheru zach Irlandia
~Jamik    21.09.2009 @02:21:10
Dzięki za komęcik .
Muszę przyznać że na twoich fotkach można się nieżle zrelaksować, są super.
~alicja01    20.09.2009 @23:40:02
piękne zdjęcia, chętnie zajrzę tu znowu
Pozdrawiam
~szmaragd    20.09.2009 @22:37:36
byłem w lecie, wszystko leży na dysku (w szufladzie) i czeka....:D
~necromc    17.09.2009 @20:26:59
polecam się wybrać do leśnego parku niespodzianek w Ustroniu oczywiście jeśli masz nie daleko
~majkika    17.09.2009 @13:33:18
piękna zdjęcia !
oby tak dalej :P
poobserwuję troszkę i pozdrawiam
~hary70    14.09.2009 @21:04:56
dzięki za komentarz
~Elniunio    13.09.2009 @01:12:42
spoko foty
ja nie złapałam w kadr maskonura
tylko na talerz
ani jeden sie nie pokazał
ale za to wieloryb!!
spełnił moje marzenie
trzeba przyznac ze na prawde miałes udana pogode
ale skoro tam mieszkasz to mozesz wybierac nie
ja miłam tydzien tylko i albo wóz albo przewóz
_______
"nie możemy kontrolować tego co przynosi nam życie, tylko naszą na to odpowiedź..."

~Elniunio    13.09.2009 @01:01:15
patrzac na twoje zdjecia jak bym je widziała swoimi oczami
jezeli tam mieszkasz to fajnie ze to doceniasz
bo spotkałam sie z polakami w
reykjaviku którzy twierdzili ze Islandia jest przereklamowana
i nic tam nie ma!!
a z Arkanes pochodzi jedno z lepszych piw jakie piłam
_______
"nie możemy kontrolować tego co przynosi nam życie, tylko naszą na to odpowiedź..."

~iwa8    08.09.2009 @11:54:36
w takim razie gratuluję wspaniałego momentu uchwycenia chwili.....pozdrawiam
~dzdzo    08.09.2009 @01:38:05
ale muszę Tobie powiedzieć, że galeria przepiękna.
pozdrawiam!
~szmaragd    07.09.2009 @00:18:44
niech moc będzie z nami :D
~Diadioo    25.08.2009 @17:54:16
byłem kilka razy ale musiałbym 90% zdjecia wyczyścić
_______
Dopóki mogę iść o własnych siłach, pójdę tam, gdzie zechcę.
~hary70    24.08.2009 @20:35:28
~Broonzy    23.08.2009 @19:10:17
bardzo lubię to "zdjęcie",
było zrobione w południe
a obrobiłem je dość przeciętną "przeglądarką",

_______
"...wyobraźnia to jedyny rodzaj wolności..." (Carlos Saura)
~szmaragd    21.08.2009 @20:46:02
dzięki, pozdr
~FakingDreams    18.08.2009 @02:23:23
Fajny film nad "Przystanek Alaska".
ostatnio edytowane: 2009-08-18 02:23:34
~Basti35    12.08.2009 @19:00:51
dziekuje za komentarze.ty tez masz wspaniala galerie,piekne widoki
^elakzioRRo    07.08.2009 @20:58:43
No to żeś mnie tym linkiem zaskoczył, pozytywnie rzecz jasna
Dwie osobowości, które bardzo sobie cenię razem w piosence, którą baaardzo lubię
Dzięki
_______
...coś być musi, do cholery, za zakrętem!
~Zaklinaczkoni78    01.08.2009 @12:54:34
dzięki
_______
moje drugie konto zapraszam http://niwtil.digart.pl/
~szmaragd    01.08.2009 @01:41:37
Dzięki wielkie
~wzroko    23.07.2009 @20:27:08
dlatego zaznaczyłem słowem "raczej" :D

pozdrowienia
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~RocketBabyDolls    23.07.2009 @19:10:25
Dziękuję
~hary70    15.07.2009 @21:57:41
~przereklamowana69    12.07.2009 @00:15:06
bardzo dziękuje , a tu galeria fantastyczna.
_______
Staram się widzieć fotografię a nie zdjęcie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt